مهم‌ترین رسالت خبرنگاران روشنگری برای مردم است| سپاه امام رضا (ع)، میزبان آیین تجلیل از اصحاب رسانه خراسان رضوی درگذشت «آنجل سالازار» بازیگر «صورت زخمی» + علت فوت برگزاری مرحله نهایی هشتمین المپیاد فیلمسازی نوجوانان ایران معرفی برنامه‌های رادیو برای اربعین حسینی + جزئیات سامانه «سمفا» از دسترس خارج شد (۲۲ مرداد ۱۴۰۳) پخش ویژه برنامه روز مقاومت اسلامی در رادیو صبا کفاره سفر، رسیدن به مقام غریبگی است فصل دوم «طریق» روی آنتن شبکه یک + زمان پخش مروری بر مزایا و معایب فروش آنلاین کتاب در مشهد صفحه نخست روزنامه‌های کشور - دوشنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۳ نقاشی عاشورایی به سختی نفس می‌کشد دوبله «اسطوره و پروانه» برای پخش از شبکه نمایش معاون امور هنری وزارت ارشاد صدور مجوز برای ۳ خواننده «رپ» را تکذیب کرد! ۷ سریال برتر کره‌ای با درخشش «بائه سوزی» + زمان انتشار سریال «منطقه دوردست» با بازی نیکول کیدمن در شبکه چهار + زمان پخش و تکرار آلبوم «درکوچه‌های خاطره» به بازار موسیقی آمد
سرخط خبرها

مهم‌ترین رسالت خبرنگاران روشنگری برای مردم است| سپاه امام رضا (ع)، میزبان آیین تجلیل از اصحاب رسانه خراسان رضوی

  • کد خبر: ۲۴۴۷۵۵
  • ۲۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۳
مهم‌ترین رسالت خبرنگاران روشنگری برای مردم است| سپاه امام رضا (ع)، میزبان آیین تجلیل از اصحاب رسانه خراسان رضوی
آیین تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه خراسان رضوی با حضور سردار علی‌محمد نایینی سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، و جمعی از اصحاب رسانه استان برگزار شد.

به گزارش شهرآرانیوز، آیین تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه خراسان رضوی عصر امروز (دوشنبه ۲۲ مرداد) با حضور سردار علی محمد نایینی سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سردار سیدهاشم غیاثی فرمانده سپاه امام رضا (ع) و جمعی از اصحاب رسانه استان در تالار همایش‌های مجتمع هویزه برگزار شد.

رسالت خبرنگاران از سلسله پیامبران

حجت‌الاسلام برهان باقری مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه امام رضا (ع)، خبرنگاران را از سلسله پیامبران دانست و اظهار کرد: همان‌طور که پیامبران در تمام طول عمر خود در تلاش برای هدایت و آگاه‌سازی مردم بودند، اصحاب رسانه نیز مهم‌ترین رسالت خود را در روشنگری برای مردم می‌جویند و بر همین اساس، ضرورت دارد تا حتی یک روز در سال، از زحمات کسانی تجلیل کنیم که اثر آنها در گره‌گشایی از مردم کمتر موردتوجه قرار می‌گیرد.

وی افزود: متأسفانه امروزه با پدیده اخبار جهت‌دار روبه‌رو هستیم؛ یعنی آن دسته از اخباری که براساس سلایق سیاسی و بی‌توجه به حقیقت شکل می‌گیرد و افکار عمومی را متشنج و حتی جریحه‌دار می‌کند. روشنگری و آگاه‌سازی مردم خیلی مهم است. در فتنه سال ۱۳۷۸ من دانشجو بودم و یادم نمی‌رود که بعضی از آقایان با اخبار جهت دار خود به گونه‌ای فضاسازی کردند که گویا هزاران دانشجو توسط نظام کشته شده‌اند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه امام رضا (ع) خاطرنشان کرد: خوشبختانه به‌جرئت میتوان ادعا کرد که خبرنگاران و جامعه رسانه ایران اسلامی در سال‌های اخیر با وجود فراگیری جنگ نرم تبلیغاتی و فرهنگی دشمن توانسته‌اند از عهده بسیاری از وظایف خود بربیایند و بازوی توانمند بیان حقایق و اثبات خباثت‌ها بوده‌اند. به همین دلیل، باید با تقدیر از رویه‌های صحیح و آزادگی در موضع‌گیری رسانه‌ای، زمینه تقویت این فضای فکری را فراهم کرد.

امیدآفرینی، رسالت رسانه انقلابی

مهدی شاد، رئیس بسیج رسانه خراسان رضوی در ادامه این مراسم تصریح کرد: ما یکی از پیچیده‌ترین برهه‌های تاریخ کشور را در سال ۱۴۰۱ تجربه کردیم؛ آن زمان که همه توان رسانه ای، فکری و فرهنگی نظام سلطه بر این متمرکز شد تا گسست اجتماعی در جامعه ایران اسلامی را تقویت کنند و در این راه، حتی چهره‌های هنری، ورزشی و فرهنگی برجسته جهان نیز همراه با این موج رسانه‌ای شدند و بیش از هر زمان دیگر ثابت شد که اهمیت رسانه می‌تواند تا چه حد باشد.

وی تأکید کرد: باور ما این است که امیدآفرینی، بازخوانی تاریخ مقابله نظام سلطه با نظام حقیقت و معرفت افزایی، رسالت ذاتی جریان رسانه است و خبرنگاران، سنگردار خط مقدم این تقابل هستند.

در انتهای این مراسم، جمعی از پیشکسوتان جامعه رسانه استان موردتجلیل قرار گرفتند. تقدیر از مهدی رهنما خبرنگار صداوسیمای خراسان رضوی به عنوان خبرنگار نمونه استان و رونمایی از تلویزیون تصویری خبرگزاری بسیج از دیگر محور‌های این مراسم بود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->